Ugrás a tartalomhoz
már. 17. 2013

Vörös Zoli Szekszárdon

Vörös Zolival életemben először a Red Rock Tour keretein belül találkoztam egészen pontosan : 2013.04.25-én Szekszárdon. (Nem voltam a legjobb formában, 39,5 fokos lázam volt, de így is keményen végig nyomtam az edzést, nem szívesen hagytam volna ki ezt az alkalmat)
A nagy szervezéseknek köszönhetően sikerült elintézni, hogy Zoli a túra során ellátogasson hozzánk is, Szekszárdra.

305739_445625318860144_321775624_n.jpg

Ahogy az szokott lenni, először a Fitness Pontba látogatott el, ott tölthetünk el vele pár órát: mesélt az élményeiről, kérdez-felelek, jövő, célok, a szokásos kérdéseinket mi magunk is feltehettük neki. Családias volt a hangulat, jó vidéki szokáshoz híven egy finom szendvics tállal leptük meg, amit egy kis sajtos pogácsa kísért. (ennél részletesebben le se írhattam volna, egyébként épp a tömegelés időszakában járt) A Fitness Pontból kifele menet meséltem el Zolinak a kis történetemet: erre Zoli: „Te jóóóóó ég, ez igen, nem semmi, figyelj csak, erre még visszatérünk” mondat hangzott el a szájából. Megérkeztünk a terembe, ahol edzek a mai napig, Top Fitness, nagy volt az izgalom, sokan összegyűltünk, vártuk őt, készültünk.

298139_445624398860236_345671632_n.jpg

Az elején nagy volt a megilletődöttség , volt aki zavarban volt, később persze oldottabb lett a hangulat. Szintén kérdezhettünk, sok újat tudott mondani, illetve nem csak mondani, hanem mutatni is. Így sokkal jobb volt, hogy maga is megmutatta az adott/kért gyakorlatokat, pontos és precíz volt, mint mindig. Sokunknak tudott segíteni, látszott rajta, hogy örömmel és teljes odaadással tette, állt a dolgokhoz, közvetlen és szerény volt: ja, és amit érdemes még megemlíteni: vicces. Fantasztikus volt a hangulat, az edzést követően következett az ajándékok, shakerek, mintatermékek,promo anyagok szétosztása, dedikálás,fotózkodás. Jómagam a széles fogású lehúzás mellhez, valamint az evezés csigán ülve gyakorlatok helyes kivitelezésére voltam kíváncsi.

389169_445624948860181_2132950388_n.jpg

A közös edzés felénél egyszer csak kihívott engem maga mellé (ez volt az a bizonyos „ figyelj csak, erre még visszatérünk” momentum), meglepődtem, de persze jól esett és büszke voltam, annak ellenére , hogy nem szeretek szerepelni. Elmesélte a jelenlévőknek is a kis történetemet (egy ideje már ebben a teremben edzettem, de sokan nem tudták, mivel , mint fentebb már említettem, nem szeretek ezzel „vagánykodni”). Tényleg nagyon jól esett, hogy megtapsoltak , megdicsértek, további sok sikert és kitartást kívántak. Azóta is tartom vele a kapcsolatot, igaz ritkábban, mivel elfoglalt, egy-két versenyen azért sikerült újra összefutnunk. Egyébként nem régiben sikerült beszélnem Csuhai Jánossal is, kiderült , hogy hát ha nem is olyan sűrűn, de szokott járni Szekszárdra, szeretnénk őt is meginvitálni a terembe egy közös edzésre. Összegezve a napot: Nagyon jó nap volt, gyorsan is eltelt ez a pár óra (sajnos) sok újat,hasznosat tanulhattunk tőle. A visszajelzések is pozitívak voltak, reméljük a közeljövőben még találkozhatunk Zolival. Köszönjük szépen Vörös Zolinak, a teremnek és a Fitness Pontnak. 

süti beállítások módosítása