Ugrás a tartalomhoz
ápr. 11. 2014

A legszebb Női idom formálása

Akár bevallod akár nem, nekünk nőknek fontos, hogy tetszeni tudjunk valakinek, de legfőképp magunknak és tükörképünknek. Mi az ami végett az uraknak rajtunk ragad a szeme? Amit először megnéznek rajtunk. Jó persze a szemed a szép pofid,/a cicid/ de még valami.. A jó kis formás popsi és feszes comb is kísértésbe ejtő látvány. Íme pár gyakorlat a comb és popsi formálásához, feszesítéséhez.

1236313_546674785404726_1659915077_n.jpg

Guggolás

Nagyon sok hölgy fél a súllyal való guggolástól, pedig bizony ez ami igazán megdolgoztatja az egész fenék izomzatát, formálja és kerekíti. Ha egy picit laposabb hátsóval rendelkezel akkor is segíthet ez a gyakorlat a tényen. A szűken guggolás inkább a négyfejű combizmot és a külső combizmot feszesíti. A szélesen guggolás pedig a belső combizmot veszi igénybe. 

Kivitelezése: A nyakadba tett rúddal amire tetszőleges súlyt helyezhetsz, kell guggolásba ereszkedned, akár szélesen akár szűken guggolásba végzed. Fontos, hogy egyenes háttal végezd, mint a katonák.:D Törzsed tartsd egyenesen, tekintet előre állad megemelésével, fej enyhén hátra hajlítva. Kezdőknél elsősorban javaslom csak puszta rúddal való guggolást.

A hibák amire figyelned kell: Elsősorban melegítsd be ezt a területet sima, súly nélküli guggolásokkal vagy kicsit taposógépen való mozgással. Ne csak félig guggolj le, hanem amilyen mélyre csak tudsz, ami még nem combkc3b6zel.jpgviseli meg térdedet. Hogy derekadat kíméld, egy derékmerevítő pántot előnyös ha felteszel. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy szinte teljesen előrehajolva, vagy pedig kidüllesztett fenékkel hajtják végre. A következő hiba még, hogy szinte a hátukra helyezik a súllyal teli rudat.

Combtávolítás ülve

Ez a popsiból az úgymond oldalsó lovaglóizmot veszi igénybe. Sok hölgynek ez igen kényes terület és típus függő is, de mindenképp javítható állapot. A gyakorlat végrehajtás úgy a leghatásosabb, ha erőkifejtés közben pici súlymegtartásokat eszközölsz.

A popsi formálásnál ne félj a nagy súlyok használatától. Mert ez egy nagy izomcsoport, nagy megterhelésre reagál kellő képen. Természetesen a súlyokat csak fokozatosan emeld saját teherbíró képességedhez mérten. A helyes kivitelezéshez pedig elsőnek ajánlott egy edző segítségét kérned. 

Ez csak pár gyakorlat volt ezen terület megmozgatásához, mert van aki vékonyítani szeretne combján, van aki pont picit növelni térfogatát. A popsinál is hasonló a helyzet így a gyakorlatok tárháza elég változatos lehet ezen a téren.