Ugrás a tartalomhoz
nov. 06. 2014

A 3 órás pilóta kekszes diéta

Ha jóképű vagy és sportos és mindehhez nem egy tök alsó, akkor bármit el tudsz adni. Lazar Angelov nagyon jó példa erre, de most nem róla lesz szó, hanem Jorge Cruise-ról. Egészen pontosan az ő nagy elméletéről a 3 órás diétáról. Cruise úr azt javasolja, hogy együnk ötször egy nap, még egy kis desszertet is belevéve a napi menübe. Bármilyen kedvenc ételünket fogyaszthatjuk, legyen az szénhidrátban gazdag, vagy akár édesség is, csak be kell tartani a szigorú időbeosztást. Véleménye szerint kis kiegyensúlyozott adagokat kell fogyasztani minden 3 órában, hogy felpörgessük a zsírégetést.

472680237_42ba2d25af_z.jpg

Ha nem eszünk elég gyakran, akkor a szervezetünk átmegy „tároló módba” és megpróbálja a bevitt energiát zsírként elraktározni. Azt állítja, hogy ha 3 óránként eszünk, akkor folyamatosan újra indítjuk az anyagcserénket és így egész nap égetjük a zsírt. Pont mint Norbi, reggel felkel és estig csak zsírt éget.

A szabályok az időbeosztással kapcsolatban a következőek:

  • Ébredéstől számítva egy órán belül reggelizzünk.
  • Ezután 3 óránként együnk
  • Lefekvés előtt 3 órával hagyjuk abba az evést
  • Ragaszkodjunk az ajánlott adag méretekhez, főételek átlag 400 kcal, nasik 100 kcal, desszert 50 kcal. (nyugodtan egyél desszertet kedvedre, de ne legyen több egy fél pilóta keksznél. De annyit meg már minek?). Nagyjából 1450 kcal-t fogyaszthatunk naponta.

Persze mindig oda lyukadunk ki, hogy ehetsz bármit, ami egy gyűszűt félig tölt meg. Azt állítja, hogy ezzel a módszerrel 5 kilót fogunk fogyni az első két hétben, és további egy kilót a következő héten, anélkül, hogy az izomtömegünkből veszítenénk. Nem csak hogy a kortizol szintünket kordában tartja ez a diéta és kilapítja a pókhasunkat, de energikusabbak leszünk, kevésbé éhesek, mert a 3 óránkénti étkezés állandó szinten tartja a vércukrunkat.

51K6TQ64HRL.jpg

Egyelőre ezt az egészet semmilyen kutatással nem sikerült alátámasztani, bár arra vannak eredményes vizsgálatok, hogy ha többször kis adagokat fogyasztunk, akkor csökken az étvágyunk.

Ebben a diétában nincsenek tiltott ételek, csak túl magas adagok (Könyörgöm, fél pilóta keksz?!), ehetsz kedvedre szénhidrátot, húst, kész ételeket, stb., de tartani kell a 3 órákat. A könyv ad utalásokat a megfelelő szénhidrát, zsír és fehérje arányokra.

Az agyament mennyiségektől eltekintve ez nem egy bonyolult diéta, könnyű betartani, az ajánlott ételeket pedig könnyű beszerezni és elkészíteni. Nem számít milyen allergiád van, milyen vallásod, a saját étrendeddel is működik a megfelelő arányok betartásával. (Hogyne működne? Fél pilóta keksszel?)

Tanulság, gyakran enni jó, mert enni jó. A kisebb adagok tényleg csökkentik az éhséget és minden szempontból jobbak, de ha nem eszel csak egyszer egy nap 1450 kcal-t, akkor is lefogysz, mert lefogysz.

Jézusom, fél pilóta keksz?

KHE006.jpg