Ugrás a tartalomhoz
jan. 20. 2015

Az 5 faktor diéta

Vannak diéták, amiről igazából nem lehet mit írni. Legfeljebb annyit, hogy „De most miért?”.

Vannak kreatív emberek, akik sok gondolkodás után rájönnek, hogy pénzt lehet csinálni más emberek megvezetéséből. Egy részük szektát alapít, mások piramisjátékot indítanak és vannak, akik életmód tanácsokat osztogatnak. Harley Pasternak, született Fehérrépa Harli gondolt egy nagyot és fogta magát és eladta a népnek azt, amit már addig is mindenki tudott. Igen Gyökér Harley, így kell. Mintha én most odaállnék a nép elő, hogy tessék Update2 részvényt venni és majd megnézhetik érte John McEnroet. Szóval Mr. Leveszöldség fogta magát, szétnézett és azt látta, hogy aki úgy jobban néz ki az átlagnál, az kiegyensúlyozottan táplálkozik és sportol. Ült hát otthon az asztalnál, ujjait a franciasalátába törögetve és ráeszmélt, hogy 5. Ha azt mondja, hogy egyél tisztán és sportolj, akkor ki fogják nevetni, hogy ezt már a Kárpát Medencében 20.000 (5x5x5x5x2x2x2x2x2) éve itt lakó magyarok is megmondták már, de viszont, ha az mondja, hogy 5 faktor diéta, akkor mire kimondja, már kontrolálhatatlanul fog dagadni a bankszámlája.

factor-5.jpg

Tehát lássuk mi is az az 5 faktor:

Bármit is csinálsz, mindig az ötös szám lebegjen a szemed elől! Gyalog galopp mintájára a számolást négynél abba ne hagyd, hatot szádra ne vedd. Tudom, 7. A fogyasztható élelmiszereket 5 csoportba sorolja:

  1. fehérje (hal, csirke, sovány húsok, tejtermékek)
  2. Összetett szénhidrátok (édes krumpli zöldségek, bab, rizs, zabpehely, stb.)
  3. Rost (lásd 2. pont J )
  4. Egészséges zsírok (hal, mogyoró és olíva olaj)
  5. Cukormentes italok (kávé, tea, víz, üdítő italok)

Fogod az 5 faktor diéta receptes könyvedet és minden nap készítesz magadnak 5 adag ételt, aminek elkészítése receptenként 5 perc. Naponta 5-ször eszel, ezért alacsony marad az inzulin szinted, nem leszel éhes. És jön a happyend minden héten van csaló nap. 5 napig 5 adag 5 perces kaja, aztán a hatodikon azt eszel, amit akarsz. 7?

Sportolunk is, de nem csak úgy simán sportolgatunk, hanem heti 5-ször, minden edzés 5 részből áll, minden egyes rész 5 perc. (Biztos 5 kilós súlyzóval kell 5-ször 5-öt 5-letelni.)

the-5-factor-diet.jpg

Hát ennyi. Nem volt csak 5 üres oldal a jegyzetfüzetében, nem tudott bonyolultabb rendszert kigondolni.

Tiszta Stronglift 5x5. Arról is lehetne írni. Úgy látszik ha valaki faék bonyolultságú rendszert akar kitalálni, akkor megnézi, hogy mit lehet 5-ször csinálni. Most már csak azt nem értem, hogy a gyereknek miért lett 4-es a matek félévzáró dolgozata.