Ugrás a tartalomhoz
feb. 19. 2015

5 tipp hogy a nyárra kigyúrd magad

Ritkán adok edzés tanácsokat. Részben azért mert nem is lennék hiteles a pálcika alkatommal, másrészt meg erre ott vannak webáruházak marketing fogásai, „a tippek az iszonyatos fejlődésért”.

Most azonban egy két gondolatot mégis megosztanék, lévén utolsó pillanathoz érkeztek az idei nyárra magukat kigyúrni kívánók.

 

3fa33a0ae92023ff956e3440058c2b8e.jpg

1. Extra-szuper szuperszettek

Ha egy hét gyúrás után rájössz, hogy a hagyományos alapok, már nem elegendőek a további robbanásszerű fejlődésedhez, akkor jöhetnek a szuper-és triszettek. De az is csak a kezdők rángatózása, Te miért ne végezhetnél egyszerre két gyakorlatot? Időt takarítasz meg, még többet tudsz gyúrni egy edzés alatt.

 

2. Erősítsd a magizmokat és a kisegítő izmokat is.

Nem csak bicepsz edzésből áll a világ, fontos a talán még akár létező izomcsoportok tudatos fejlesztése is.

 

3. Égjen a zsír.

Mondaná egy főrészvényes és milyen igaza van. A következő gyakorlatokkal néhány nap alatt le tudod pucolni a hastájon felgyűlt felesleget, szigorúan izolálva.

 

 

 4. Izoláció

Az nagyon fontos. Nem a kezdők játékszere, de hát Te nem is vagy az, már tavaly és tavalyelőtt is lejártál jó pár hétig. A kábelen végzett gyakorlatokkal tűhegyes csúcsokat varázsolhatsz azonnal az izmaidra.

 

 5. Who's your Daddy?

Ha a fenti négy pontot szigorúan követed a kövekező két három hétben, akkor nagy valószínűséggel instant módon be is fogsz csajozni a strandon, már a nyitó napon, ezért nagyon fontos, hogy erre a helyzetre is felkészülj.

 

Hajrá, lehet kezdeni, pár hét és sínen leszel!