Ugrás a tartalomhoz
dec. 04. 2016

Kóla függő vagy? Ezt idd helyette!

A kóla rendszeres fogyasztása legalább annyira egészségtelen, mint a dohányzás.  Ha egyszer megkóstolod, könnyen a rabjává válhatsz és ha nincs egy kis önuralmad, mindennapos szokásoddá válhat. Nem vagyok nagy kólás, de egy-egy szülinapozásnál bizony nekem is legurul 2-3 dl és olyankor mindig rádöbbenek, hogy ez sajnos baromi finom. Nem is csoda, hogy könnyen rá lehet kattanni. Ez a poszt most azoknak szól, akik már beleestek a kóla rabságába, de tudják, hogy milyen egészségtelen és szeretnék minimalizálni a bevitelét.

bz_bcaafuel_cola_lemon_03.jpg

A napokban a havi fehérjecsomagom mellé kaptam egy kis csomag kóla ízű BCAA-t. Élőítéletes voltam a kipróbálása előtt, úgyhogy ott pihent 1 hétig az asztalon. Biztos ez volt az oka annak, hogy rámjött a kólázhatnék. Így aztán bekevertem és rápróbáltam.

Mivel mostanában nem is emlékeztem, hogy mikor ittam legutóbb kólát, ennek a BCAA-nak teljesen korrekt kóla íze volt. Elsőre csak azt tűnt fel, hogy (nyilván) nincs benne szénsav. Az utolsó kortyok után már amolyan light vagy zero kóla íze volt. Ez leginkább akkor bukhat ki, ha az ember egy Coca-Cola után kortyol bele. De ha elhatározod magad, hogy „lejössz” a kólára és nem lesz otthon más csak ez a BCAA, akkor simán meg fogod szokni és amellett, hogy egy adaggal még aminósavakat is beviszel, megtakarítod magadnak a kóla árát és azt az egészségtelen cukormennyiséget, amennyi 3dl kólában van.

Természetesen más ízben is tudsz rendelni, ezt mindenkinek magának kell kitapasztalni, de ha bármikor rádjön a kóla iránti vágy, nem árt ha kéznél van egy 250 g-os GymBeam BCAA

bcaa_4_1_1_gym_beam_1.jpg