Ugrás a tartalomhoz
feb. 03. 2017

Formás feneket szeretnék, milyen gyakorlatokat csináljak?

Ismerős a kérdés? Nem ismerek olyan nőt, aki elégedett lenne a feneke kerekségével, formájával, és itt a fitnesz versenyző lányokat is beleszámoltam. Sokszor látom a teremben, hogy a lányok, asszonyok összeszedve minden bátorságukat lejönnek, elkísérik párjukat, edzeni szeretnének, és kapnak a kedvesüktől egy jellemzően férfi edzéstervet.  Felsőtest, négyfejű combizom és combhajlító specifikációval…

Vagy eljönnek és a személyi edzőket a világból is kikergető mondatokkal felfegyverezve „nem akarok nagydarab lenni”, „félek a súlyoktól” az aerob részen kötnek ki, órákat töltve a futógépen, taposón…

Na, ez tutira nem fog használni…

csc3adpc591.jpg

feb. 01. 2017

Megérkeztek a februári fitness lányok!

Nincs hónap fitt csajok nélkül, ezért kezdjük február 1-ét rögtön azzal, hogy 54 fitness csajjal farkasszemet nézve növeljük a tesztoszteron szintet. Ha besokalnál a csajoktól, akkor irány a terem, mert a nyári forma télen készül, 4 hónap pedig kényelmesen elég lehet a szálkásításhoz és izomnöveléshez is!

 strong_sporty_girls_41.jpg

jan. 29. 2017

8 egyszerű egészséges szokás

Minden év elején jönnek a fogadalmak, és ahogy telik az idő egyre nehezebbnek tűnik betartani, pedig van pár olyan egyszerű szokás, melyek segítenek elérni a hosszú távú céljaidat ebben az évben!

Az emberek gyakran hiszik azt, hogy nagyon szélsőséges dolgot kell tenniük, hogy elérjék céljaikat, de valójában ennek az ellenkezőjéről van szó. Gondoljunk bele, egyszerű, hatékony szokások beépítése a mindennapi életbe sokkal egyszerűbb, mint a lehetetlen vállalások, végletek alkalmazása.

 healthy-habits.jpg

jan. 11. 2017

Az esti falánkság elixírje

A fogyókúra legnagyobb ellensége az éjszakai éhségérzet. Este 7 óra után a szervezet természetes módon növeli az éhségérzeted, ezért akarsz édességet, sós kaját és szénhidrátban gazdag ételeket enni, állítja az Obesity kutatása. Éh gyomorral elaludni márpedig nem lehet. Jót aludni meg pláne nem.  A megoldás az volna, ha olyan ételekkel elégítenéd ki az éjszaka előtti sóvárgásaid, amiktől nem úgy fogsz kinézni alvás után, mint egy medve. Vagy megpróbálod azt, amit én: fogsz egy éjszakai fehérjét, felkevered 2,8-as tejjel és benyomod lefekvés előtt.

late-night-eating.png

jan. 05. 2017

Nyomd egy hónapig The Rock edzéstervét és így fogsz kinézni

..ez lesz belőled. Nem túl meggyőző ugye? De kezdjük az elején. Majdnem 2 éve írtunk egy cikket arról, hogy Dwayne Johnson, azaz The Rock  mennyit eszik egy átlagos napon és mennyit edz, hogy formában tartsa magát. Ha elolvassátok láthatjátok, hogy nem hogy egy átlagembernek, de egy gyúrósnak is már-már vállalhatatlan mennyiségnek tűnnek. Ettől függetlenül a képen látható Mark nevű emberünk a fejébe vette, hogy lenyomja Rock edzéstervét és úgy is fog enni egy egész hónapig, aztán szépen dokumentálja az elért eredményeket:

the_rock_02.jpg

jan. 03. 2017

Így edzenek Afrikában

Már megint foglalt a scottpad a teremben? :( Nyáron fullra járatják bent a klímát és fázol? :( A fehérjebárban nincs a kedvenc ízű fehérjédből? :( Ugye, hogy milyen borzalmas dolgok ezek? Az afrikai gyúrósoknak szerencsére nincsenek ilyen problémáik... Rendelkeznek viszont olyan dolgokkal, amikkel az itthoni testépítőknek csak egy kisebb százalékában van meg: kitartás, elszántság, fegyelem no és egy nagy adag genetika... Ha megnézed ezeket a képeket, holnap tuti, hogy megcsókolod a szuper kis termed padlóját, ugye?

africa_sports_01.jpg

jan. 02. 2017

10 tipp az újévi fogadalomból edzeni járóknak!

Ilyenkor az újévi fogadalmakkal teli a padlás és bár megígérni és elkezdeni nagyon egyszerű egy ígéret megvalósítását, de fenntartani és véghezvinni annál nehezebb. Az ünnepek alatt felszaladt kilók miatt, sokan az edzést választják fogadalomnak, ami általában pár hét után dugába is dől a kezdeti nehézségek miatt. Íme pár tipp, hogy az újévi fogadalmadból ne csak egy ígéret legyen, hanem kemény munka utáni megkoronázott siker.   

tipp2.png

dec. 23. 2016

Kai Greene kedvenc gyakorlata - Jefferson guggolás

Valószínűleg az edzőtermekben nem igazán találkoztál még ezzel a gyakorlattal, pedig sokat profitálhatsz belőle, ha beiktatod a repertoárodba. Nem mondom, hogy kellemes lesz, mert nem lesz.. de ugye nem is azért csináljuk! Most ellőhetném azt a közhelyet, hogy "minden kezdet nehéz", de ha edzésről van szó akkor ez hatványozottan is igaz lehet. Biztos te is szoktál kísérletezgetni, új gyakorlatokat és mozgásformákat beépíteni az edzéseidbe és nem is teszed rosszul! A testünk idővel adaptálódik egyes mozgásokhoz, terhelésekhez így nekünk az a legfőbb célunk, hogy minél jobban összezavarjuk és megakadályozzuk ebben. Ha eddig kis ismétlésszámokkal guggoltál és az egyik edzésen lekeversz egy 15 ismétléses edzést.. vagy netán egy laza 100-as Swinget "bepróbálsz" akkor azt viszonzásul tested másnap bizony éreztetni fogja vele. Ugye érted miről beszélek!

13flex_kai-split-deadlift_970.jpg

dec. 17. 2016

Diétás hókifli

Karácsonyra ideális édesség, ráadásul paleo és vegán.

15401093_1702039136779576_8257221844451345904_n.jpg

dec. 17. 2016

Ő a mi Hősünk: Tupcsia Dávid küzdelme és átalakulása

Amikor elsőnek hallottam Dávid történetét, rögtön tudtam, hogy fel kell vennem vele a kapcsolatot, mert amit elért, az olyannyira tiszteletreméltó, hogy az egész országnak meg kell Őt ismernie. 

Dávidot egy csoporton keresztül ismerhette meg először a testépítő közösség, ahol elmesélte, hogy 18 éves korában diagnosztizáltak Nála egy súlyos betegséget, melyből felépülve sportolni kezdett. Mivel a korábbi betegsége hosszútávú tüneteit a mai napig megszenvedi, a fejlődés számára nehezebb, mint egy átlagos embernek. Nehezebben izmosodik és immunrendszere is gyengébb. Ennek ellenére kitartóan és lankadatlanul űzi a Street workout-ot és hiszi, hogy a pozitív hozzáállás és a sport mindenkinek gyógyír lehet. 

Az Ő a mi Hősünk rovatunkban Tupcsia Dávidot kérdeztük megpróbáltatásairól és újraértékelt, sporttal teli életéről. Kérdéseinkre megható őszinteséggel válaszolt:

15577485_1213501528717440_488774646_n.jpg