Ugrás a tartalomhoz
sze. 10. 2014

GymFood Week: Szuper szerda

A mai GymFood-os rendelést nagyon vártam, mert csupa olyan ételt láttam a menüben, amikre vagy nagyon kíváncsi voltam, vagy alapból nagyon szeretem őket. Egyetlen mumussal találkoztam, az indiai pulykacsíkokkal, amiben a pulyka és a curry váltotta ki belőlem elsődlegesen a félelmeket, de miután megkóstoltam, ezek tovaszálltak. No de ne menjünk ennyire előre, kezdjék szépen és sorjában a reggelivel :)

szerda.jpg

A reggeli

Reggelire erdei gyümölcsös zabpehely érkezett, amitől őszintén szólva nem vártam semmit, gondoltam, hogy zabpehely és joghurt kombinációja lesz, de tévedtem. A zabpehely erdei gyümölcs ágyon várt, amibe talán egy kis túró is keverve volt az íze és állaga alapján. Nem volt se túl édes, se túl fanyar, ha nem reggelire kaptam volna, akkor egy kiváló délutáni desszertként is megállta volna a helyét. Most írom először a héten ezt és lehet, hogy utoljára is, hogy ebből egy dupla adagot is meg tudtam volna enni :)

20140910_130253 (1).jpg

Erdei gyümölcsös zabpehely

 

A tízórai

Paradicsomleves árpagyönggyel. A paradicsomlevest imádom, sok helyen ettem, sokféle módon készítik el, főbb jellemzője, hogy leginkább TopJoy paradicsomléből csinálják némi étolajat löttyintve a tetejére és persze vízzel, hogy több legyen. Ez a paradicsomleves nem ilyen volt, egyik üdítő-márkára sem emlékeztetett, a levesbetétként szereplő árpagyöngy tette igazán különlegessé számomra, mert árpagyöngyöt még sosem ettem. Az ízét le sem tudnám írni, állagra pedig olyan volt, mint egy miniatűr, roppanós cseresznye. Ha mások számára is ismeretlen lenne ez a gabonaféle, akkor plusz infó lehet, hogy 10 deka 350 kalóriát, 9 gramm fehérjét, 1,4 gramm zsírt és 75 gramm szénhidrátot tartalmaz, úgyhogy kisebb mennyiségben tökéletes töltést ad addig, amíg befut az ebéd.

20140910_120120.jpg
Paradicsomleves árpagyönggyel

 

Az ebéd

Bakonyi csirkeszelet durumtésztával. A bakonyi nagyon nagy kedvencem. Otthon nagyon sokat csináltunk és a hajdú-bihari részre jellemzően tejföllel. A GymFood az internationally hungarian paprikás verziót készítette el, külön előkészített csirkemellel, ami hozta a már megszokott hatalmas méretű adagot és bár "csak két" szelet volt, azok szép vastagok és ha nem próbáltam meg volna leküzdeni az egészet egyben, akkor eggyel is simán kihúztam volna az uzsonnáig, amit a bevállalós hozzáállásom miatt egy kicsit el is kellett tolnom :). Eleinte keveseltem egyébként a szószt, de ez az én evési szokásom problémája, mert mindent "csatakosra" főzök, aztán ahogy fogyott a tészta konstatáltam, hogy ennyi szósszal is fel lehet ízesíteni az összeset, pedig a csirkemellel egyetemben ebből is rengeteget kaptam.

20140910_142322.jpg

Bakonyi csirkeszelet durumtésztával

 

Az uzsonna

Grillezett csirkemellsaláta aszalt paradicsommal és reszelt céklával. Bár hétfőn azt írtam a reggelire, hogy nem vagyok én nyúl, a GymFood által összeállított menüknél kezdek rájönni arra, hogy mennyire borzasztóan kevés zöldséget és salátát ettem az életem során és ezen mindenképpen változtatnom kell. Az ember a szemével is eszik és régi mondás az, hogy minél színesebbeket eszünk, annál jobb, ezért is örülök mostanában ezeknek az uzsonnáknak, amik rendkívül könnyedek és borzasztóan egészségesek. Eddig csak az olajos paradicsomot ismertem, az aszalt számomra teljesen új volt, de baromira ízlett és az egész saláta annyira könnyed és energikus volt, hogy szinte bármennyit tudtam volna enni belőle. A salátában egyébként nem csak cékla és aszalt paradicsom volt, hanem fejes saláta, bébi saláta és rucola is.

20140910_115157.jpg
Grillezett csirkemellsaláta aszalt paradicsommal és reszelt céklával

 

A vacsora

Indiai pulykacsíkok zöldséges kölessel. Megjött a mumus! Áhh, nem is! Curry, pulyka, sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen megoldás ízleni fog és mit ad Isten, mégis nagyon finom. Külön bónuszpont járt a kölesért, ami a héten már másodjára fordult elő a menüben. Emberes adagként érkezett ez is, de két napnyi GymFood edzés után már éreztem azt  a pillanatot, amikor bele kell fogni és elfogyasztható egyben az egész :) Tökéletes lezárása volt tehát a napnak és jó előfutára az esti fehérjének, amit az elmúlt két napban kihagytam a telítettségem miatt. Közben csaltam egy kicsit és már rákukkantottam a holnapi menüre: chillis csirkeszárny, zabpalacsinta, kukoricakrémleves, arrgghh, de messze még a reggel!

20140910_115614.jpg
Indiai pulykacsíkok zöldséges kölessel

süti beállítások módosítása