Ugrás a tartalomhoz
sze. 12. 2014

GymFood Week: Pikáns péntek

Eljött a péntek és az utolsó GymFood menü. Szokás szerint nagy várakozás előzte meg a kaja érkezését, főleg, hogy a héten már nagyon megszoktam, hogy nem kell főznöm és egy csomó időm marad másra. A menüt már előző nap nézegettem és voltak benne olyan favoritok, amikre nagyon számítottam :) A rendelés időben érkezett, korgó hassal és csőre töltött villával ugrottam neki.

20140912_122458.jpg

20140912_122613.jpg

 

A reggeli

Zakuszka tönköly kenyérrel gymfood vegyes salátával. Jött, láttott, győzött és bár nem volt hús benne, nagyon jó reggelinek bizonyult. Miközben ettem, amolyan "tenyeres talpas" módon, jókat merítve a zakuszkában a kenyérrel, azon gondolkodtam, hogy ezt most le kellene videózni, az lenne az igazi promó! :) A héten nagyon jól hozzászoktam a zöldségekhez, úgyhogy imádtam minden egyes falajtát, főleg, hogy tele volt paradicsommal, paprikával és bébisalátával, úgyhogy minden "merésre" más ízkombinációk jöttek össze a számban.

20140912_135348.jpg

Zakuszka tönköly kenyérrel gymfood vegyes salátával

A tízórai

Spárgás rizotto tükörtojással. Nagyon kiadós és laktató tízórait sikerült kifognom, a szénhidrát és a vitaminok jegyében. A spárga nem nagyon kedvencem, de nagyon jól illett a rizottóhoz és a tojáshoz. A műanyag dobozban is nagyon jól nézett ki már és fogásra nem nagy méretének ellenére igen kis vaskos kajálás jött össze belőle, úgyhogy 1 órakor még alig voltam éhes, pedig a halacska már nagyon várt :)

20140912_144851.jpg

Spárgás rizotto tükörtojással

Az ebéd

Grillezett halfilé velesült zöldségekkel. A rizottó után egy könnyed ebéd következett, a grillezett zöldségek nagyon el lettek találva és nagyon szépen tálalva, őszintén szólva több éves rendelős pályafutásom során csak egy olyan rendelős éttermet tudnék megnevezni, ahol ennyire étvágygerjesztően vannak összerakva az ételek és úgy kapom meg, hogy nem rázkódnak össze, hanem fessen és "érintetlenül" vannak a dobozban. A halfilé is nagyon finom volt, bár a sózási ingerem ismét előjött, amin sikeresen túl is tettem magam, úgyhogy büszke is voltam magamra, főleg, hogy a már hatalmas adagokról is ismert Builder menü ezen részét is be tudtam puszilni egyszerre :)

20140912_145706.jpg

Grillezett halfilé velesült zöldségekkel

Az uzsonna

Gymfood burger tönköly buciban. Fuu, nagyon vártam, hogy elérkezzen az uzsonna ideje. Hamburger! ÉRTITEK? HAMBURGER!!! Sosem hittem volna, hogy el lehet készíteni úgy, hogy egy diétába beférjen, de a tönköly buci, benne a grillezett csirkemell és zöldségek megmutatták a gyorskaja által megújított utat. Egyetlen félelmem volt vele kapcsolatban és az borzalmasan nagy: az, hogy a fitness oltárán feláldozták a ketchupot és kihagyták belőle, de nem! Tökéletes hamburger volt, olyan, amit minden sarkon árulni kellene.

20140912_123209.jpg

Gymfood burger tönköly buciban

A vacsora

Zöldbabbal rakott fűszeres csirkemell csíkok. Vacsorára igazi nagyágyú érkezett, igazi péntek esti edzés előtti bedurranás, a szénhidrát és a fehérje mindent letaglózó keveréke, ami a felszívódása után egy kis Hot Blood-dal leöblítve csodákat képes művelni az emberrel. Az elmúlt héten kapott összes ételhez mérten Ő is hozta már azt a papírformát, amit az előző 24 étel felállított: nagyon finom, nagyon egészséges és nagyon GymFood :)

 

20140912_145056.jpg

 

Zöldbabbal rakott fűszeres csirkemell csíkok

Az egy hetes GymFood tesztünk ezzel véget ért, ami igazán üde színfolt volt egy borongós szeptember elején, visszatérve a 3 hónapon át tartó koplalásból és a munkahelyi hajtás közepette kimondottan jól esett, hogy egy hétig főzni sem kellett. 25 elfogyasztott étel után ideje véleményt is formálnunk: Aki időt, energiát szeretne spórolni, normálisan, kiadósan és egészségesen étkezni, aki számára fontos, hogy az összeállított étrendje tartalmazza mindazt a tápanyagot, ami a növekedéséhez, vagy szinten tartásához szükséges, ne menjen tovább, hanem fektessen be egy GymFood Builder menübe a hét minden napján. Egy napra 4.300 forintba kerül és akkora adagokat kap az ember, hogy egy jól működő fagyasztóval vagy hűtővel hétvégére is simán lehet tartalékolni belőle, úgyhogy a konyha-mumussal akkor sem kell találkozni és több időt lehet tölteni azokkal a dolgokkal, amik igazán fontosak nekünk. És mint tudjuk, a főzés nem az :)

 

süti beállítások módosítása