Ugrás a tartalomhoz
júl. 20. 2016

Miért baj az, ha valaki fikáz másokat?

Nemrég röppent fel egy hír, mely szerint egy Dani Mathers nevű playmate kiposztolt az Instagramjára egy fotót, amiben öklendező pozícióban ábrázolja magát, miközben a háttérben, egy átlag magyar testű hölgy látható meztelenül. A hír nagy port kavart, pláne, hogy az üzenet kb. az volt, hogy ha nincs tökéletes alkatod, akkor ne mutatkozz mások előtt pucéron.

dani-mathers-snapchat1.jpg

Az üzenet annyira nem ment át, hogy az internet egy emberként hördült fel és így 5 nappal a balhé kipattanása után a Kedves Kisasszonynak már az egyébként majdnem 1 millió like-olóval büszkélkedő Facebook oldala sem elérhető, úgyhogy gyakorlatilag egy igazi karakterögyilkosságot láthatunk élő, egyenes adásban, egy olyan 'fotómodelltől", aki egyébként a 2015-ös év Playmate-je lett.

Lehet véleményed, csak tartsd magadban

Mindenkinek van véleménye, Neked is, nekem is. Nem tagadom, hogy ha meglátok egy kimondottan kövér embert, akkor én se érzem jól magam és elfognak bizonyos érzések, de nem fogom mindenki előtt bántani az illetőt. Bizonyára megvan az oka, hogy oda jutott, ahova és tuti, hogy a napjainak a felét azzal tölti, hogy módszeresen gyűlöli saját magát. Ilyen esetben a lehető legrosszabb, ha még mások előtt is lejáratjuk ezeket az embereket, hiszen van elég bajuk nélkülünk is. Mondanám, hogy a tökéletes és jó módszer erre az, ha odamegyünk a delikvenshez és adunk Neki néhány jó tanácsot (gondolok most itt egy utcai és nem edzőtermi szituációra), de nem mondok ilyet, mert próbáltam és úgy el lettem küldve melegebb éghajlatra, hogy csak néztem, pedig esküszöm, hogy a világ legkimértebb és legkedvesebb módján közelítettem az ember felé. Jó megoldás tehát nincs, max annyi, hogy nyelsz egyet és konstatálod, hogy ez a látvány Neked csak 2 mp-ig tartott és vége is. A másiknak viszont feltehetően egy életen át fog tartani, úgyhogy pont nem hiányoznak neki a "dicsérő" szavak...

Támogass, akit csak lehet

Szerencsére vannak a túlsúlyos emberek azon típusai, akik nem csak tisztában vannak a problémájukkal, de szembe is mernek vele nézni. Ők azok, akik terembe, uszodába és egyéb sportlétesítménybe járnak - és előzetesen attól rettegnek, hogy az első nap már megkapják a magukét... Én személy szerint nagyon örülök, ha ilyen embereket látok, engem borzasztóan tudnak motiválni és erőt adni és nagyon büszke vagyok rájuk. Ilyenkor mindig átgondolom, hogy honnan indultam és hova jutottam, aztán még egy jó nagy energiabombát is merítek Belőlük, amivel szárnyalhatok tovább. Tedd Te is ezt és ha látod, hogy segítségre, motivációra, vagy csak pár kedves szóra vágyik, menj oda és segítsd! Nincs annál rosszabb, amikor egy begubózott ember kizökken a komfortzónájából, ráadásul egy olyan helyen, ahol a tökéletesség az úr, Ők mégis megteszik, úgyhogy mindenféle bátorítást, kedvességet és nagybetűs Tiszteletet megérdemelnek. Nem csak saját maguktól, de tőlünk is!

17oozm.jpg

 Miért baj, ha egy ismert ember teszi ezt?

Azért, mert annak a szavára jobban adnak az emberek és úgynevezett véleményformáló szerepük van. Persze vannak olyan nyilatkozatok, amikkel csak a saját maguk helyzetén rontanak a celebek, lásd a mostani szituációt is. Pláne probléma ez akkor, ha ezt egy olyan nő teszi, aki egyébként a 2015-ös év prostituáltja volt, mert lássuk be, a playmate-ek nem mások, mint közismert kurvák. Ha meg kurva az ember, akkor tényleg fogja be és ne olyanoknak szóljon be, akik feláldozták az életüket és a testüket azért, hogy gyermeket szüljenek és egyébként is jobbá tegyék a világot ahelyett, hogy 73 éves vén trottyokkal és még ki tudja kikkel dugjanak két vaginaszéthúzásos fotó között. Az igazi szégyen ez és nem az, ha valaki valami betegség, vagy pusztán az igénytelensége miatt, de elhízott és ezt bizonyos körülmények között fel is vállalja. Ami nem lehet könnyű. Én pl. a mai napig utálok strandra járni és nagyon szégyellős vagyok, pedig nem lenne miért, de az izomdiszmorfia már csak ilyen...  De lényeg a lényeg, ha véleményed van és nem tudod vele másnak jobbá tenni az életét, akkor inkább tartsd magadban!

Posztunkat a GymBeam Sporttáplálék-kiegészítőket forgalmazó webáruház támogattagymbeam_also_banner.jpg

süti beállítások módosítása