Ugrás a tartalomhoz
ápr. 22. 2014

Otthon végezhető edzés

Előzmények: A diétámról

[...] Amikor az edzőm átküldte e-mailen a diétát és az edzéstervet, az volt az első, hogy összeírtam mire lesz szükségem. A diétához az egy hétre összeállított alapanyagokat írtam a listára, az edzéshez egy gumiszalagot. A gumiszalagot az Intersportban szereztem be 2990 Ft-ért. 2,5 m hosszút választottam, mert a gyakorlatokhoz szükség volt 1,5 méteres és 2,5 méteres szalagra. Hosszúból tudok rövidet csinálni, így csak egyet vettem.

Az edzésprogram őszintén szólva fejtörést okozott. Megkaptam a heti négy alkalomra szóló gyakorlatsort, ami tartalmazta a bemelegítést, kardiót és az alakformáló részt, illetve a nyújtást. Külön oldalakon pedig a részletes leírást. Ezt napokig olvasgattam, próbáltam felfogni, mert a legtöbb gyakorlatról nem is hallottam.

A bemelegítő rész még rendben volt. 5 perces időtartamban fejkörzés, vállkörzés, csípőkörzés stb. A kardió résszel sem voltak különösebb problémáim. Helybenjárás, helybenfutás, A-lépés, V-lépés, sarokérintés, térdfelhúzás, guggolásból felugrás és a többi. Az alakformáló rész viszont gondot okozott. Voltak olyan részek, aminek a leírását hiába olvastam át többször, nem értettem. Talán emiatt is, de az edzést nem kezdtem el a diétával együtt.

Körülbelül három hete figyeltem az étkezésemet, amikor elegem lett, hogy a kilók ugyan mentek lefelé, de nem olyan gyorsan, mint szerettem volna. Egyik este szóltam a páromnak, hogy segítsen a gyakorlatokban. Én elolvastam egy gyakorlatsort és a hozzá tartozó útmutatót, ő meg megmutatta, hogy miről is lehet szó. Még jó, hogy neki van hozzá affinitása. Nekem is sokkal könnyebb volt így. Pár nap alatt belerázódtam a gyakorlatokba. Igaz még sokszor ott volt mellettem a kinyomtatott edzésterv, és általában bele kellett néznem, hogy mit is kell pontosan végrehajtanom, de két hónap múlva már ment fejből.

Az első egy hónap nehéz volt. A gyakorlatok egy része nem igazán ment. Volt, amit ki is hagytam, mert úgy éreztem nem nekem való (még). Átlagosan 50 percig tartott egy torna. Amíg a legkisebb gyerekem a délelőtt aludt, én tornáztam. Nagyon jó érzés volt, hogy végig csináltam egy napot és tettem megint azért, hogy a zsírpárnáim eltűnjenek. A kilók is szépen mentek le. 60 nap alatt 10 kg-t fogytam. Rettenetesen jó érzés volt eljutni ide!

BeFunky_BeFunky_h.jpg-10 kg a különbség.

A legelején a 66 kg volt az álomsúly, amit el szeretnék érni. A BMI-m alapján az már normál testsúly kategória. Ezzel a -10 kilóval egyre közelebb kerültem ehhez a súlyhoz.

süti beállítások módosítása